اعلان

"وصلونى بابني".. استغاثة أب عبر "يوتيوب" حرمته مطلقته من رؤية نجله 6 سنوات.. "إدريس": "مفيش بني آدم يتحمل كده"

محمود ادريس اب يبحث عن نجلة
محمود ادريس اب يبحث عن نجلة
كتب : عمروعلى

"وصلونى بيوسف.. عاوز كل مصر تقول ليوسف أبوك بيدورعليك ومش ناسيك، كل الحكاية أن المشاكل اللى حصلت هيا السبب في إني أبعد عنك عشان اسمك ميتذكرش فى المحاكم، ومستنى اليوم اللى أشوفك فيه عشان أحكيلك كل حاجة".. رسالة بثها أحد أشهر صناع المحتوى على موقع الفيديوهات الشهير "اليوت يوب" من أجل البحث عن نجله يوسف، بعد غياب استمر أكثر من 6 سنوات.

https://youtu.be/zheZv2Xjhqs?t=2

هو محمود إدريس، مهندس حاسبات ونظم تحكم إلكتروني، من مدينة دكرنس بمحافظة الدقهلية، تزوج منذ أكثر من 7 سنوات، وبعد انفصاله عن زوجته لم يتمكن من رؤية ابنه لمدة تجاوزت 6 سنوات، بسبب خلافات أسرية، ورغم الحكم في القضية التي رفعها بأحقيته في رؤية ابنه، فقد حالت مطلقته دون تنفيذ حكم المحكمة.

بعد أن أغلقت كل الأبواب أمام الأب الذى يبحث عن ابنه، وفشل محاولات التواصل مع أهل زوجته السابقة، قرر الاستغاثة عبر مواقع التواصل الاجتماعى برسالة "وصلونى ليوسف".

https://youtu.be/MNRe1u0kTSk

محمود إدريس، قال لـ"أهل مصر": "أنا نفسى اشوف ابنى مفيش أى بنى آدم يتحمل عدم رؤية ابنه لمدة تتجاوز 6 سنوات، أنا عملت كل محاولات الصلح من أجل رؤية ابنى وأني أقدراشوفة واتفسح معاه ويبات فى حضنى ولو ليوم واحد وكل المحاولات دى فشلت".

وأضاف: "أنا مش عاوز حاجة غير أقدر أشوف ابنى بطريقة طبيعية أحضنه ويبات معايا ولو يوم كل أسبوع لكن عند زوجتى السابقة وإصرارها على حرمانى منه شيء صعب للغاية، وأنا لا أتحمل أكثر من ذلك وأتمنى مساعدتى فى الحصول على حقى الطبيعى فى رؤية ابنى".

WhatsApp
Telegram