اعلان

محمود العسيلي يقضي شهر العسل برفقة زوجته في المالديف (صور)

محمود العسيلي, زوجة محمود العسيلي, المالديف
محمود العسيلي, زوجة محمود العسيلي, المالديف

شارك الفنان محمود العسيلي، متابعيه وجمهوره عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"، مجموعة من مقاطع الفيديو اثناء قضاء شهر العسل مع زوجته خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم من جزر المالديف.

وأحتفل محمود العسيلي بزواجه على أمنية عبد المنهم يوم اجمعة الماضي، بحضور عدد من الفنانين في احد فنادق القاهرة الكبري، وذلك بعد قصة حب جمعت بينهما خلال الفترة الماضية.

وبعث الفنان محمود العسيلي رسالة عبر "إنستجرام" قال فيها: "تبات و نبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهارده، الليلة و اخيرا فرحة، أغاني عملتها من اول ما ابتديت لغاية النهارده باتكلم فيها عن العيلة و الاستقرار و الحب و العيال .. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل وأسلوب حياة كنت باحلم إني أعيشها و فعلا حاولت في تجربتين جواز إني أشوف الحياة اللي أنا باحلم بيها تتحقق على ارض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش".

وتابع قائلا: "الفشل مش لازم يكون معناه ان حد وحش..لا ..هو بيكون تقصير من الطرفين و بيكون بجد قدر ونصيب..الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل و التصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية او وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة و خلاص بيغرقوا".

اقرأ أيضا.. "أغنية جديدة بعد شهر العسل".. بشرى تكشف عن شرطها لحضور حفل زفاف محمود العسيلي (صور)

وواصل كلامه قائلا: "أنا رفضت أعيش تعيس و هافضل ادور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي و باتمنى من ربنا سبحانه و تعالى إني أكون لقيتها فعلا و تكون التالتة التابته".

إقرأ أيضاً
WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
إنجاز ريال مدريد| رقم قياسي جديد ينتظر الأهلي قبل مواجهة مازيمبي