اعلان

برنسة عبد الغني: نفسي أشتغل وأشرف زكي قالي أنتي مش خريجة معهد

برنسة عبد الغني
برنسة عبد الغني
كتب : منة حسين

كشفت برنسة عبد الغني عن أمنيتها الفترة المقبلة قائلة: 'نفسي ازور النبي أنا حجيت مرة وعملت ١٢ عمرة لكن نفسي ازور الكعبة، وفي الوسط الفني نفسي يشغلوني بدل ما هما مقعدني، ولجأت للدكتور أشرف زكي قالي انتي مش خريجة معهد قلتلوا بس انا خريجة خبرة'.

وتحدثت برنسة عبد الغني عن قلة الفرص خلال حوارها مع الإعلامية انجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي: 'الريجسير ابراهيم عمران كان عاملنا نقابة المحامين كان فيها ٧٠٠٠ وكنا كل سنة بتدفع للوس عشان الكارنين يطلع وقفلها عشان كان في فنانين بتساعد ووقفت وكان بدبفع إيجار الشقة من معاه وبقالنا تلت سنين مينظفعش ولا بتاخد كاريننات لكن لما بيكون قدامه حاجه بيجبني'.

تابعت: 'رضا عاشور وعبد المنعم معتوق وناصر الشرقاوي اكتر تلاتة بيشغلوني، والحمدلله ملجأتش لحد ومشغلنيش لكن بيتقالي مفيش حاجه تنفع لسنك فانا بقولهم سالوني قعدوني على هسار أو على فاكهه في كذا حاجه في الحارة'.

برنسة عبد الغني: عمرو محمود ياسين خد ملخص حياتي عشان يتعمل مسلسل وضيعه.. ونفسي اتواصل مع عبلة كامل

كشفت الفنانة برنسة عبد الغني حبها للنجم ياسر جلال قائلة:' بحب ياسر جلال فنيا وإنسانيا لأنه بيساعدني ومسلسله السنادي كان جميل أوي.

وتابعت خلال حوارها مع الإعلامية انجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي:' كنت عايزة قصة حياتي تتعمل في عمل فني وكتبت خمس صفحات واديتهم للمؤلف عمرو محمود ياسين على أساس هو يكمل لاني كتبت ملخص خدها ضيعها وقالي كده لما كلمته ولو هعمل قصة حياتي هختار مريم نعوم.

وتحدثت عن ذكرياتهها مع الفنانة عبلة كامل في فيلم خالتي فرنسا قائلة :', فيلم خالتي فرنسا أقرب فيلم لقلبي من اللي شاركت فيهم ونفسي اتواصل مع عبلة كامل واكلمها ست الله يباركلها في بناتها ست جميلة اوي.

WhatsApp
Telegram
عاجل
عاجل
إيران: الإفراج عن طاقم سفينة مرتبطة بإسرائيل