اعلان

حسن شاكوش عن أزمته مع ريم طارق: برامج مصر كلها كانت عايزاني أطلع ومرضتش أتكلم في عرضي

حسن شاكوش وزوجته
حسن شاكوش وزوجته

كشف حسن شاكوش مؤدي المهرجانات تفاصيل جديدة في أزمته مع طليقته ريم طارق، وذلك عبر مقطع فيديو بحسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيس بوك.

وقال حسن شاكوش في الفيديو:'طول الفترة اللي فاتت وأنا في ضغط عصبي ومطلعتش اتكلمت، وطالع عشان أوضح المعلومة أن أنا خلاص ليا حق الرد، والست المصرية عندها شرف وكرامة ولأزم نحترمها لغاية آخر لحظة وزي ما بنحترمهم هما برضه لأزم يحترمونا، لأن الراجل عنده شرف وكرامة وأنا طلعت اتكلمت يا جماعة عشان خلاص كفاية كده، ولازم تسمعوا لم تسمعوا حد تسمعوا من الطرفين'.

أزمة حسن شاكوش وريم طارق

وتابع شاكوش قائلا:'منعت برامج مصر كلها اللي كانت عايزاني اطلع اتكلم ومرضتش اتكلم في عرضي وإنسانة كانت في يوم من الأيام مراتي، مستحيل دي لا تربيتي ولا بيئتي ولا أسلوبي، والكلام في شرف الراجل زي الست، الراجل المصري عنده كرامة وشرف فيستحيل الكلام اللي الواحد سمعه ميرضيش ربنا'.

ريم طارق تكشف تفاصيل جديدة

وكانت ريم طارق طليقة مؤدي المهرجانات حسن شاكوش السابقة، كشفت مؤخرا في برنامج 90 دقيقة، تفاصيل انفصالها عن شاكوش، مشيرة إلى أن الطلاق تم بالفعل من مؤدي المهرجانات حسن شاكوش.

تابعت باكية: 'اتحملت اللي محدش يتحمله من رابع يوم زواج، وبشوف قصص وحاجات وحشة، وشوفت أبشع حاجة ممكن حد يشوفها بعيدًا عن الخيانة'.

وأكدت زوجة مؤدي المهرجانات حسن شاكوش السابقة، أن الموضوع أكبر من الخيانة والموضوع بقى أخلاقينا ودينيا، رأيت أشياء بشعة من حسن شاكوش لا يمكن أن يتخيلها أحد'.

وتحدثت ريم طارق، طليقة مغني المهرجانات الشعبية حسن شاكوش، عن أسباب طلاقها، قائلة: 'كنا في نهار رمضان، وكان في ممثلة مشهورة عندها مشكلة صحية راح أكل معها في شاليه بالعين السخنة، ولما رجع البيت كتبت له وصلت يا حبيبي، وكان بينهم علاقة'.

وأضافت: 'فضلت 30 يوم في رمضان أشوف حاجات زي كده، والفنانة دي حبت تسمعني صوتها، فكانوا مع بعض وقعدت تضحك، والحرف الثالث من اسمها هو الراء'، وردت عليها بسمة وهبة قائلة: 'مترجعيش لحسن'.

وتابعت: 'وفي رمضان بردة كان يبث لايفات وقال لي سأحصل على هدايا عبارة عن مبالغ مالية، وفال لي يحرم عليّ كل جنيه بيدخل من تيك توك، هاخده وهتبرع به لجمعيات خيرية للأطفال، فرحت عشان قال كدا، ولما اللايفات خلصت الموضوع اتنسى وأخذ الفلوس، وأطلب منكِ مواجهة حسن شاكوش بهذا الفعل'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
زلزال بقوة 5.3 ريختر يضرب تايوان