اعلان

محمود عامر لمهاجميه: حقي وحق زوجتي هاخده بالقانون (فيديو)

الفنان محمود عامر
الفنان محمود عامر

رد الفنان محمود عامر على انتقاد البعض له، بعد زواجه مؤخرا من إحدى الفتيات، وأعرب عن غضبه من هذا الهجوم، وأكد أنه سيتخذ اجراء في هذا الأمر.

وقال محمود عامر في تصريح لـأهل مصر: 'الناس فاضية، عارف لو في حاجة مثلا تستاهل الضجة اللي حصلت دي أقول ماشي، ومكتش متوقع رد الفعل ده قبل جوازي، وبعدين هو أنا بعمل حاجة غلط؟ ده جواز على سنة الله ورسوله الحمد لله فضل وكرم من عند ربنا، الهيصة والهوجة اللي حصلت خلاص عاملة زي النار بتشتعل وتهدأ، وبعدين حاولوا يعملوا ترند جديد ملوش أي 30 لأزمة كدب'.

وتابع عامر قائلا: 'أنا عشان زهقت من الكلام ده فأنا كل من قال كلمة وحشة في حقي ينتظر المحاكمة، بالقانون، كل من تجاوز وقال في حقي وحق زوجتي كلمة وهو ولا يعلم عنها شئ ينتظر أن شاء الله، وحقي وحق زوجتي هأخده بالقانون، من أمن العقاب اساء الأدب، فيه قانون بيحكم الناس لأن الخوض في أعراض الناس مينفعش'.

وواصل محمود عامر:'أنك تتكلم عليا وأنت متعرفنيش ولا تعرف الأبعاد ولا الأشياء فمتتكلمش في حاجة أنت متعرفهاش، من حسن خصال المرء تركه ما لا يعنيه، وده مايعنيش أي حد، واحد بيعمل حاجة ربنا شرعها ده مضايقك في ايه؟! خلي اللي يقول يقول'.

WhatsApp
Telegram