اعلان

بعد بكاء حسن شاكوش.. زوجته لـ "أهل مصر": "طالع يعيط للناس وهو مفتري وكان بيجيب بنات الشقة" (فيديو)

حسن شاكوش
حسن شاكوش

أثارت حلقة بكاء حسن شاكوش مغني المهرجانات مع الإعلامية بسمة وهبه في برنامج 'كل يوم'، غضب زوجته الراقصة سلمى مجدي، خاصًة عندما بكى على الهواء، وفي تسجيل صوتي لزوجة حسن شاكوش قالت إنه يهددها.

زوجة حسن شاكوش

وتابعت سلمى مجدي في تصريحاتها لـ 'أهل مصر': 'حسن شاكوش بيبعتلي ناس يهددوني ووقفلي شغلي، وبيبعتلي ناس توقفلي شغلي، وكل دا عشان كان جايب واحدة البيت، هو طالع دلوقتي يعيط للناس ويستعطفهم، المشكلة مش في انه كان معاه أو مش معاه، المشكلة انه لما ربنا اداله افترى'.

خلاف حسن شاكوش وسلمى مجدي

وعن سبب الخلاف بينها وبين حسن شاكوش قالت: 'بدأت المشاكل بينا بعد نجاح مهرجان بنت الجيران أول مبدأ يتشهر، وفي يوم قالي انه هيبقى عند والدته وانا كنت في شغلي والمفروض مش هرجع البيت وقتها وحصل ظرف ورجعت شقتنا لقيته بيخوني وجايب واحدة جوا شقتنا، ودا كان سبب انه يضربني ويقطع ورقة الزواج العرفي، ورفعت عليه قضية في محكمة الأسرة ومستنية تحديد الجلسة'.

بكاء حسن شاكوش

ودخل مطرب المهرجانات حسن شاكوش، في نوبة بكاء على الهواء، خلال استضافته في برنامج كل يوم المذاع عبر قناة one، وقال: ' تعبت في حياتي وفيه ناس بتحكم عليا من بعيد من غير ميعرفوني'، لافتا إلى أن هناك أيام جاءت عليه كانت الظروف المادية صعبة جدا وأمه كانت تقول له لدية عزة نفس لبست عن عند أي شخص.

وتابع:'عمري في حياتي مروحت لحد وقولتله اديني جنيه مهما اتزنقت حتى لو جعان، و كان بيجي عليا وقت مش معايا غير مفتاح شقتنا والبطاقة في جيبي'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
الحكومة تكشف حقيقة انتشار بطيخ مسرطن في الأسواق