اعلان

دينا: مفيش حاجة اسمها حب.. حتى روميو وجوليت سمموا بعض

دينا
دينا

تحدثت الراقصة دينا عن الكثير من التفاصيل في حياتها وأبرزها الصراعات التي وقعت بها وواجهتها أمام المجتمع ورغبتها وإصرارها في تغيير نظرة المجتمع للراقصات بالإضافة إلى حديثها عن نظرتها للحب وكيف كانت علاقتها مع زوجها الوحيد الذي رأته يصلح كأب.

وخلال استضافتها في برنامج "ع المسرح" مع الإعلامية منى عبدالوهاب المُذاع عبر شاشة قناة الحياة الفضائية صرحت دينا عن الكثير من الأسرار في حياتها الشخصية التي جاءت صادمة للجمهور.

وخلال الحوار قالت: "أنا كل جوازاتي كانوا بيكرهوا الرقص ماعدا سامح الباجوري، وفي الآخر كنا بنتطلق بسبب الرقص ومبيكونش في أي أسباب تانية.. بيبقوا داخلين ومتخيلين إني هبطل الرقص وبيخيروني بينهم وبين الرقص ف بختار الرقص بيلاقوا قدامهم وش خشب ودماغ خشب".

وتطرقت دينا خلال حديثها لتوضح نظرتها للحب وكيف تراه وما الذي يمثله الحب في حياتها لتأتي تصريحاتها على غير المتوقع قائلة: "عمري ماحبيت من طرف واحد.. بالنسبالي مفيش حاجة اسمها حب وأنا مش مؤمنة بالحب، أنا شايفة إن الحب حالة إحنا بنعملها عشان نبقى عايشين في جو رومانسي، في حاجة اسمها رومانسية بس مفيش حاجة اسمها حب، ده حتى روميو وجولييت في الآخر سموا بعض.. لو العقل والقلب اتفقوا على حاجة واحدة تبقى دي العلاقة السليمة لكن مفيش حاجة اسمها بحبه وهموت نفسي والكلام ده أنا مبقتنعش بيه".

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً