اعلان

ياسمين صبري :'«الناس مش عارفين عندي كام في البنك.. ومش بزعل لما واحدة تكون عايزة تلبس زيي»

ياسمين صبري
ياسمين صبري
كتب : ندى صدقي

قالت الفنانة ياسمين صبري إنها تحب الأنثى بشكل عام مؤكدة إنها لن تغضب من بعض التعليقات التي تريد أن تمتلك مثل مقتنياتها وملابسها.

وأدلت ياسمين صبري خلال حلولها ضيفة على برنامج الحكاية مع الإعلامي عمرو أديب والمذاع على فضائية mbc مصر بالعديد من الصريحات حيث قالت: لما بيبقى معايا صديقتي وجوزها ييجي أنا بمشي على طول عشان هي تكون مرتاحة لحد ما تصر إني أقعد معاهم، وفيه رجالة ذوق بيروحوا من نفسهم مع زوجاتهم عادي، والراجل هو اللي بيخلي خزان الثقة بتاع الست فاضي أو مليان.

هما عارفين عندي إيه فالبنك؟

واستكملت ردا على تعليقات أحد المتابعين لها عن حجم ثروتها حيث قالت: هما عارفين أنا عندي إيه في البنك ، كله بيقول لحقت تعمل كل ده امتى وتجيب كل ده ولبسها وشنطها؟ والطيارة الخاصة مش بتخلي الإنسان محصلش ولا بتعمل إنسان، أنت اللي بتعمل قيمة للحاجة.

كنت هبقى محامية

وكشفت ياسمين عن المهنة التى كانت ترغبها لو لم تعمل بالفن حيث قالت: '' لو مكنتش ممثلة كنت هكون سيدة أعمال أو محامية لإني بعرف أتناقش وأتفاوض وبالي طويل وصبورة ونفسي طويل ومرنة.

وتابعت: ''الست بتحب كل حاجة حلوة والطاقة الأنثوية بتحب كل حاجة حلوة وعينيها تروح للحاجة الحلوة، بتحب الشياكة والجمال والشكل الحلو حسب إمكانياتها وطبيعي الست تبقى عايزة يبقى معاها الحاجات الحلوة.

بحب الستات أوي وبحب أقولهم إنهم حلوين

وتابعت :'' أنا بحب الستات أوي وبقدرهم ولما الست بتتكلم معايا على طول أشكر فيها وأقولها انتي قمر وريحتك حلوة، وتستغرب تقولي أنا؟، ومش بسكت وبفضل أأكد على معلومة إن الست حلوة، ودي صدقة أصلا وجبر خواطر وهترجع وتقعدلك في رزق وجمال وسعادة.. دي فلسفتي.'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
الحكومة تكشف حقيقة انتشار بطيخ مسرطن في الأسواق