اعلان

تامر حسني يوجه رسالة بشأن "اللي حصل" في فيلم "تاج"

تامر حسني
تامر حسني
كتب : ندى صدقي

كشف الفنان تامر حسني عن انتهاء أعمال المونتاج الخاصة بفيلم تاج، المقرر الاشتراك به في ماراثون أفلام عيد الأضحى القادم ٢٠٢٣، وعلق الفنان تامر حسني داعيا 'يارب اكرمنا'.

فريق عمل فيلم تاج

انتظرونا في العيد القادم

وعلق الفنان تامر حسني عبر صفحته الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات '' إنستجرام '' قائلا: '' إن شاء الله انتظرونا في العيد القادم، تاج ومن كل قلبي، شكرا لكل الناس المحترمة الغالية اللي في الصورة، واللي معرفوش يكونو في الصورة ، اليوم ده في ناس كتير أوي تعبت في الفيلم ده أوي فوق الوصف بقولهم ربنا هيكرمنا ، بسبب تعبنا الخارق فعلا اللي حصل في الفترة دي ، يارب اكرمنا.

تهنئة دينا الشربيني لتامر حسني

وكانت قد وجهت الفنانة دينا الشربيني رسالة للفنان تامر حسني، بعدما أشاد بها مؤخرا، بعد مشاركتها له فيلمه الجديد 'تاج'، الذي يعرض قريبا في السينمات.

وكتبت دينا الشربيني لتامر حسني عبر فيسبوك: 'تامر.. مهما اتكلمت أو قلت مش هعرف اشرحلك أنا سعيدة اد ايه بكلامك..أنا كنت بحبك وبحترمك جدا علي المستوى الفني ودلوقتي لما عرفتك بحبك وبحترمك جدا على المستوى الشخصي'.

وتابعت:' ربنا يوفقك وينجحك اكتر واكتر، وأن شاء الله تاج يكسر الدنيا زى كل أعمالك علشان المجهود الجبار اللي أنت عامله فيه اللي أنا شخصيا شوفتوا بعينى'.

WhatsApp
Telegram
إقرأ أيضاً
عاجل
عاجل
بث مباشر مباراة مانشستر يونايتد وكريستال بالاس (0-1) لحظة بلحظة في الدوري الإنجليزي | جووووول أصحاب الأرض